Η ιδέα
Το Street food, αποτελεί παγκόσμια τάση και απαιτεί εξαιρετικό φαγητό με ξεχωριστές γεύσεις. Ο πελάτης, τρώει όρθιος, περπατώντας στο δρόμο ή σε ένα παγκάκι στην καλύτερη περίπτωση και να απολαμβάνοντας το ποτό του ή το φαγητό του.
To Concept
Το Lagom The Pasta Place, αποτελεί ένα μοναδικό διαφοροποιημένο concept το οποίο βασίζεται στην νέα κουλτούρα του Street food. Η νέα τάση που αφορά στο «φαγητό του δρόμου» απέχει πολύ από το πρόχειρο φαγητό των περασμένων δεκαετιών. Απέχει πολύ επίσης κι από το αυστηρό πρωτόκολλο των εστιατορίων με τα καθιστικά που δίνουν πρώτα βαρύτητα στο καθιστικό και στο περιβάλλον και στην συνέχεια στο φαγητό.
Το προϊόν
• Τα ζυμαρικά είναι μία από τις πιο αγαπημένες γεύσεις σε όλη την υφήλιο. Σε κάθε μητρόπολη του κόσμου σε κάθε μικρή γωνιά του πλανήτη οι
άνθρωποι δημιουργούν με το δικό τους τρόπο ζυμαρικά και τα απολαμβάνουν. Ειδικά εμείς οι Έλληνες … είμαστε μακαρονάδες!
• Κανείς δεν μπορεί ν’ αρνηθεί ένα λαχταριστό πιάτο με ζυμαρικά, ειδικά όταν αυτό παρασκευάζεται μπροστά στα μάτια του. Αυτή λοιπόν την τεράστια αγορά, αυτή τη μεγάλη αγάπη των ανθρώπων για τα ζυμαρικά και
ιδιαίτερα τα μακαρόνια, «εκμεταλλεύεται» το Lagom και δημιούργησε το ξεχωριστό αυτό concept.
• Το μενού έχει επιμεληθεί ο φιναλίστ του master chef, Χρήστος Γλωσσίδης με μία βασική προϋπόθεση. Όλες οι πρώτες ύλες, είναι υψηλής ποιότητας και προέρχονται κυρίως από Έλληνες παραγωγούς. Οι άνθρωποι του Lagom, αναζητούν, διαλέγουν και κλείνουν συμφωνίες με οργανωμένες εταιρίες και μικρούς παραγωγούς για εξαιρετικές ντομάτες, μανιτάρια, πιπεριές κλπ., για να φτιαχτούν οι σάλτσες που θα πλαισιώσουν, τα εξαιρετικής ποιότητας ζυμαρικά. Οι συνταγές εμπνευσμένες από την ιταλική κουζίνα στοχεύουν στην απόλυτη απόλαυση των πελατών που εμπιστεύονται τα καταστήματα Lagom.
Τα Cocktails
- Τα cocktails δημιουργούνται με συγκεκριμένα ελεγμένα, επώνυμα ποτά. Με εξασφαλισμένη την απόλυτη ποιότητα, όλα πλέον είναι θέμα δημιουργικότητας.
- Οι Bartender της εταιρίας, διαθέτουν αστείρευτη δημιουργικότητα κι αυτό φαίνεται στο ποτήρι μας..
Marketing
- Τα ισχυρά social media και το δυναμικό marketing της εταιρίας μεγιστοποιούν τις πιθανότητες επιτυχίας και υψηλής κερδοφορίας.
- Η παρουσία διάφορων celebrities και η γνωστοποίηση μέσω των social media.
To Lagom The Pasta Place, αποτελεί την επιτομή του word of mouth, καθώς η φήμη του εξαπλώνεται από στόμα σε στόμα. Έτσι κάθε νέο κατάστημα υποστηρίζεται και γίνεται γνωστό, πριν καν ξεκινήσει τη λειτουργία του. Το γεγονός προσφέρει στον νέο επενδυτή, από την πρώτη ημέρα υψηλούς τζίρους και αναγνωρισιμότητα στην περιοχή που δραστηριοποιείται.
FACTS
Εταιρικό κατάστημα: 1 Γλυφάδα
Franchise: 3
Μέγεθος καταστήματος: 50-70 m2
Κόστος επένδυσης: 90.000 €
(Περιλαμβάνει εργασίες διαμόρφωσης χώρου, κόστος εξοπλισμού, Entry Fees, άδεια λειτουργίας, αρχικό εμπόρευμα)
Entry fees: 19.000 €
Royalties : 5% (περιλαμβάνονται τα marketing fees)