Τα Franchise γρήγορης εστίασης είναι αδιαμφισβήτητα είναι ο πρωταγωνιστής.
Τα τελευταία δέκα χρόνια η κρίση άλλαξε το τοπίο στον χώρο της γρήγορης εστίασης. Την προηγούμενη δεκαετία, τα μόνα καταστήματα που αντιπροσώπευαν την γρήγορη εστίαση ήταν τα fast food κυρίως στον κλάδο των burgers. Μεσουρανούσαν τα καλά εστιατόρια, οι ταβέρνες και οι καφετέριες.
Μετά το 2010, καθώς η κρίση μπήκε σαν δυνάστης στις ζωές των ανθρώπων, άλλαξε και την καθημερινότητα της καθημερινής διασκέδασης. Καθώς ήταν ιδιαίτερα δύσκολο κάποιος άνεργος ή κάποιος εργαζόμενος που ο μισθός του μειώθηκε, να ανταποκριθούν στο κόστος του καθημερινού καφέ στην καφετέρια ή σ’ ένα εστιατόριο έστω μια φορά την εβδομάδα, δημιουργήθηκαν νέες τάσεις για να δώσουν λύσεις στα νέα δεδομένα.
Η Γρήγορη εστίαση ήταν εδώ. Τα street food έδωσαν τη λύση για εκείνους που δεν μπορούσαν να δαπανήσουν 5€ την ημέρα για καφέ. Έτσι δημιουργήθηκαν ή αναμορφώθηκαν μικρά μαγαζιά στις πιάτσες για πεζούς ή σε κεντρικές αρτηρίες αυτοκινήτων με εύκολο parking. Στην αλλαγή αυτή συντέλεσε και η αναδιαμόρφωση του real estate. Η κρίση ανάγκασε πολλά, κυρίως εμπορικά καταστήματα, να κλείσουν και να μείνουν αδιάθετα.
Έτσι οι νέοι επιχειρηματίες που ήθελαν να δημιουργήσουν κατάστημα στην γρήγορη εστίαση κατάφεραν να βρουν σε εξαιρετικές πιάτσες καταστήματα στο μισό κόστος που θα το μίσθωναν σε εποχές πριν την κρίση. Παράλληλα οι προμηθευτές των πρώτων υλών μπήκαν σε έναν άτυπο πλειστηριασμό προκειμένου να καταφέρουν να κρατήσουν τους πελάτες τους ή με στόχο να αυξήσουν τα μερίδια αγοράς τους. Αυτό που έλειπε μόνο, για να ολοκληρωθεί η εξίσωση, ήταν οι επενδυτές. Η ανεργία, η εθελούσια έξοδος και τα επαγγελματικά αδιέξοδα οδήγησαν μια νέα γενιά επενδυτών άσχετους από χειρωνακτικές εργασίες, να φτιάχνουν καφέ, να ψήνουν burgers κ.λπ.
Συνεπώς όλοι οι παράγοντες συντέλεσαν να δημιουργηθούν πολλά μικρά καταστήματα για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες στη γρήγορη εστίαση. Πρωταγωνιστής σ’ αυτή την σημαντική αλλαγή στον κλάδο της εστίασης ήταν τα street coffee που πλέον παίζουν το ρόλο της καφετέριας ικανοποιώντας την ανάγκη του καθημερινού καφέ και της συνεύρεσης με την παρέα..
Στο χώρο του FRANCHISE ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ δημιουργήθηκαν πολλές αλυσίδες. Κάποιες από τις παραδοσιακές παλαιότερες, κράτησαν τα μερίδιά τους ή/και αναπτύχθηκαν περαιτέρω. Υπήρξαν όμως και παραδείγματα εντυπωσιακά που νέες αλυσίδες έκαναν την εμφάνισή τους και μόλις σε λίγα χρόνια δημιούργησαν εκατοντάδες καταστήματα. Ιδιαίτερα τα Franchise καφέ, κατέκλυσαν κάθε γειτονιά και δημιούργησαν νέες πιάτσες αλλά και νέες θέσεις εργασίας, για πολλά νέα παιδιά. Το εντυπωσιακό είναι ότι στο ερώτημα, «πόσα πια καταστήματα street food, ακόμα χωράει η αγορά;» φαίνεται ότι δεν υπάρχει απάντηση. Οι αλυσίδες εστίασης οργανώνονται, αναπτύσσονται και κυριαρχούν στο χώρο.
Προφανώς, αυτό που σίγουρα θα πρέπει να κάνει κάποιος νέος επιχειρηματίας, που σκέφτεται να επενδύσει στο χώρο της γρήγορης εστίασης, είναι να μελετήσει και να προσέχει. Να μελετήσει τις συνθήκες, τα δεδομένα, τον ανταγωνισμό και να προσέχει με ποιον θα συνεργαστεί.
Οι σύμβουλοι επιχειρήσεων της THE WAY, μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε την δική σας αυτόνομη επιχείρηση στον κλάδο της γρήγορης εστίασης.
Οι σύμβουλοι επιχειρήσεων της THE WAY, μπορούν να σας στηρίξουν, να ερευνήσουν και να διαπραγματευτούν για λογαριασμό σας με την εταιρία FRANCHISE που θα επιλέξετε στο χώρο της ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ, πρωτίστως για να είστε ασφαλείς και μετά για να κατακτήσετε την επιτυχία.