LARO

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 150 εως 300 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: €40.000
  • Entry fee: €0
  • Royalties: Δεν υπάρχουν
  • Διαφημιστική Συμμετοχή: Υπάρχει

FACTS

Αριθμός Καταστημάτων:

Εταιρικά: [3]

Shop-in-shops: [1]

Corner: [1]

Σύνολο [5]

  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising1997 / 2009
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Πακέτο Franchise: Αποκλειστική διάθεση των επίπλων στην πόλη, Χρήση Σήματος Εταιρίας, Μελέτη χωροθέτησης και διακόσμησης του χώρου  Laro (χωρίς επιβάρυνση αντιπροσώπου), Επίβλεψη και εφαρμογή μελέτης ( με δαπάνη αντιπροσώπου), Διαφημιστικό έντυπο υλικό για το κατάστημα, Δειγματολόγια Υλικών ( ξύλων , υφασμάτων κλπ), Κεντρική Διαφημιστική προβολή-Αναφορά Αντιπροσώπου σε διαφημιστικές καταχωρήσεις και στο site της εταιρίας, Εκπαίδευση  πωλητών και τοποθετητών στην Αθήνα ( το κόστος ταξιδιού διαμονής και φαγητού  επιβαρύνει τον αντιπρόσωπο)
  • Eμπειρία franchisee: Κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Κρίνεται απαραίτητη
  • Aναπτυξιακοί στόχοι: Αλεξανδρούπολη, Πάτρα, Καλαμάτα, Ηράκλειο Κρήτης.

 

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com