AB Food Market ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 350 τ.μ.
  • Έξοδα κατασκευής καταστήματος: διαρύθμισης-διαμόρφωσης ακινήτου: από 250€ / τ.μ.
  • Έξοδα εξοπλισμού καταστήματος: Από 600€ / τ.μ.
  • Αρχικό εμπόρευμα: Ανάλογα με το μέγεθος του κατ/τος
  • Entry fee: €5.000
  • Royalties: 0,2 % επί πωλήσεων
  • Διαφημιστική Συμμετοχή: Χρέωση ανά δραστηριότητα

FACTS

Αριθμός Καταστημάτων:

Εταιρικά: [302] Πανελλαδικά

Franchise: [74] Αττική, Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησος, Ήπειρος, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Ανατολικό Αιγαίο, Ιόνιο, Πιερία, Σέρρες.

Σύνολο [376]

  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising1969 / 2002
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Πακέτο Franchise: Η ανάπτυξη μέσω του franchising αποτελεί στρατηγικό στόχο για την ΑΒ αφού συμβάλλει στην ταχεία γεωγραφική ανάπτυξη και δημιουργεί σημαντικές συνέργειες με το δίκτυό της.

Με βάση την ευελιξία και την εξειδικευμένη δραστηριοποίηση στον κλάδο της λιανικής τροφίμων, το μοντέλο συνεργασίας AB Food Market  της ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελεί μια ελκυστική επιλογή τόσο για τους υφιστάμενους επιχειρηματίες όσο και για τους νέους επενδυτές, καθώς προσφέρει ό,τι χρειάζονται για να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να επιτύχουν τους προσωπικούς τους στόχους.

Προσφέρουμε:

  • Ένα εδραιωμένο και αναγνωρισμένο όνομα, συνώνυμο με την ποιότητα, την ποικιλία και την αξιοπιστία.
  • Ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποχρεωτικής βασικής εκπαίδευσης που έχει σαν στόχο την προετοιμασία του συνεργάτη ώστε να λειτουργήσει το δικό του ΑΒ κατάστημα.
  • Επιλογή και σχεδιασμός καταστήματος, ολοκληρωμένη μελέτη αξιολόγησης σημείου, εμπορικός αρχιτεκτονικός σχεδιασμός.
  • Εμπορική πολιτική, ποικιλία ανταγωνιστικού μίγματος προϊόντων με την σωστή τοποθέτησή του μέσα στον χώρο πώλησης (merchandising)
  • Tροφοδοσία-εφοδιασμός από τις υπερσύγχρονες κεντρικές αποθήκες με τις απαραίτητες προδιαγραφές υγιεινής.
  • Μηχανογραφική υποστήριξη με διαχείριση εμπορευμάτων – διαχείριση ταμειακών μηχανών και συστήματος scanning – στατιστικά στοιχεία πωλήσεων και παραγωγικότητας
  • Υποστήριξη λειτουργίας. Καταρτισμένα στελέχη της εταιρίας μας επισκέπτονται σε τακτά διαστήματα όλα τα καταστήματα του δικτύου και προσφέρουν λύσεις σε κάθε είδους δυσκολία που τυχόν απασχολεί το συνεργάτη.
  • Διαφήμιση και επικοινωνία. Το τμήμα marketing & Επικοινωνίας της ΑΒ, είναι υπεύθυνο για τον καταρτισμό και υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων προώθησης πωλήσεων. Το δίκτυο franchise εντάσσεται πλήρως στην επικοινωνιακή στρατηγική του Ομίλου.
  • Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Κρίνεται απαραίτητη
  • Σύμβαση franchise: 7 έτη με δυνατότητα ανανέωσης
  • Aναπτυξιακοί στόχοι: Μακεδονία, Θράκη, Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα, Ήπειρος

 

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com